lørdag 10. april 2010

Siste uken skal jeg tilbringe i Cape Town, i Sør-Afrika. Da skal vi bare ha ferie, selv om det nesten har føltes som vi har hatt det i nesten 3 mnder allerede. Vi skal shoppe, ligge på stranda, spise god mat og bare kose oss. Skal være litt turister også og få med oss ”Robben Island”, ”Table mountain” og vinsmaking. Blir deilig å komme hjem, men har hatt en helt fantastisk reise jeg aldri vil glemme med 4 helt fantastiske jenter og med så mange utrolige opplevelser. Skal nok tilbake til Namibia og ikke for lenge.

Gleder meg til å se alle der hjemme og tusen takk for at dere har fulgt med på bloggen min. Ses snart!

Lise:)

P.S Mamma og Pappa, et lite middagsønske til dagen jeg kommer hjem, reker:) Gleder meg til å se dere...

3 kommentarer:

  1. Hei Lise!!!
    Har vært kjempe gøy å følge med dere, og det virker som dere har hatt en suuper tur med mange spennende opplevelser. Gleder meg masse til å se dere igjen, og høre litt mer om opplevelsen :D
    Hilsen Christine (klassen)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Gleder meg også veldig til å høre og se flere bilder. Blir helt sikkert veldig rart og komme hjem. MEN nå er det vår i Norge, så bare å glede seg.

    Sees snart.
    Lise B

    SvarSlett
  3. Kjære Lise:) Gleder meg veldig til du kommer hjem og hadde faktisk tenkt å spørre deg om middagsønske så den er grei - reker skal bli!

    klem mamma

    SvarSlett